لباس زنانه

انتخاب لباس پاییزی مناسب برای خانم ها

انتخاب لباس در فصل پاییز و زمستان یکی از مسائل مهم برای خانم‌هاست. این فصول می‌توانند بسیار جذاب و شیک باشند. با برنامه‌ریزی مناسب برای انتخاب رنگ‌ها، می‌توانید ظاهر خود را به شکلی بسیار زیبا تغییر دهید.

ادامه مطلب

لباس راحتی زنانه بلند

حقایق جالب درباره استایل بوهمین را بدانید

استایل بوهمین با رنگ‌های زنده و طبیعی، الگوها و پترن‌های چاپی، لباس‌های طولانی و لایه‌بندی شده، استفاده از جنس‌های طبیعی مانند پارچه و چرم، جواهرات بزرگ و بافت‌های دستی همراه است.

ادامه مطلب

لباس بچه گانه

لباس مناسب کودکان در فصل پاییز

با پایان فصل تابستان و فرا رسیدن فصل پاییز، آب و هوا نیز تغییر می‌کند و خرید لباس بچه گانه مناسب برای فصل پاییز با توجه به رنگ، جنس، راحتی و سایر عوامل، بسیار اهمیت دارد. بدن کودکان نسبت به بزرگسالان، در برابر تغییرات آب و هوا حساس‌تر است، بنابراین در انتخاب لباس مناسب برای کودکان، باید به دقت بیشتری رسیدگی کنید.

ادامه مطلب

لباس زنانه

شش روش ساده، برای استایلی جذاب به سبک “کالر بلاکینگ”

احتمالاً شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد، از تکراری بودن لباس‌ها و ترکیب رنگ‌ها خسته شده‌اید. برای داشتن ظاهری برجسته، شاداب و جذاب، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از رنگ‌های متنوع و متضاد است و آنها را در استایل خود ترکیب کنید.

ادامه مطلب

لباس زنانه

درس کد چیست و مهمترین انواع درس کد کدام‌اند؟

آیا تاکنون با مفهوم “کد پوششی” آشنا بوده‌اید؟ آیا می‌دانید چه معنایی به فارسی برای “Dress Code” وجود دارد؟ پس از انقلاب صنعتی، به دلیل تخصصی شدن شغل‌ها، رعایت قوانین پوشش در جامعه به عموم مردم رایج شد.

ادامه مطلب

شلوارک مردانه بیرونی

انواع تیپ‌های شخصیتی مردان و علت جذابیت مردان دلتا

انواع مختلفی از تیپ‌های شخصیتی مردان وجود دارد. این ویژگی‌های شخصی منحصر به فرد سبب شکل‌گیری شخصیت افراد می‌شوند و اعمال و رفتار آنان را مشخص می‌کنند. با استفاده از طبقه ‌بندی ‌هایی که از شخصیت مردان برگرفته شده است، می‌توانیم بفهمیم که چرا یک فرد نحوه زندگی ‌اش با دیگران متفاوت است.

ادامه مطلب

پوشاک زنانه

آشنایی با انواع دکمه‌های فلزی تزئینی

با رسیدن فصل زمستان و تهیه لباس‌های گرمتر برای مقابله با سرما، یک چالش مهم برای طراحان مد و علاقمندان به استایل است. دجزئیات، بخش مهمی از دنیای مد و فشن را تشکیل می‌دهند که به راحتی می‌توانند یک لباس عادی را به یک لباس مطابق با روزمره مد تبدیل کنند. یکی از این جزئیات زیبا، دکمه‌ها به عنوان اکسسوری‌ها هستند. دکمه‌ها دارای یک تاریخچه طولانی هستند و از گذشته همواره همراه و جزئی از لباس‌ها بوده‌اند. ر این فصل، شلوارها نیز از جمله قطعات اساسی برای داشتن یک استایل شیک و مناسب است.

ادامه مطلب

بلوز زنانه

شلوارهای زمستانی ترند شده

با رسیدن فصل زمستان و تهیه لباس‌های گرمتر برای مقابله با سرما، یک چالش مهم برای طراحان مد و علاقمندان به استایل است. در این فصل، شلوارها نیز از جمله قطعات اساسی برای داشتن یک استایل شیک و مناسب است.

ادامه مطلب

لباس زنانه

ست کردن رنگ های تابستانی به بهترین نحو

تابستان، گرم‌ترین فصل سال است که برای بسیاری از افراد تحمل گرمای شدید آن طاقت ‌فرسا و خسته ‌کننده است. به همین دلیل، توصیه می‌شود از پوشیدن لباس‌های تیره اجتناب کنید؛ زیرا رنگ‌های تیره گرما را به خود جذب کرده و باعث افزایش دمای بدن شما خواهد شد.

ادامه مطلب

لباس زنانه

چهارده ترند برتر برای استایل پاییز و زمستان

هودی‌ها به دلیل راحتی و مدرنیته ای که به همراه دارند، همواره جزء عناصر پرطرفدار مد بوده‌اند، بنابراین ما هرگز نمی‌خواهیم آنها را از مد کنار بگذاریم! حالا زمان آن رسیده است که آنها را با یک پیچ و تاب مدرن زیر یک بلیزر هوشمند ترکیب کنید. این استایلی است که از خیابان‌ها به ما رسیده است و برای هر مناسبتی مناسب است.

ادامه مطلب